yıldırım avukat

Bursa Yıldırım Avukat

Yıldırım Bursa’nın en büyük ikinci ilçesidir. Nüfus olarak bu kadar büyük olması açılan dava sayısında da oldukça etkilidir. Yıldırım ilçesinde avukat ihtiyacı yaşamanız halinde yıldırım avukat ve yıldırım hukuk bürosu ön plana çıkmaktadır. Av. Erdem Özkan Hukuk Bürosu Bursa Adliyesine yakın konumu nedeniyle yıldırım ilçesindeki müvekkillerine hizmet vermektedir.

Yıldırım avukat hizmeti kapsamında başta ceza davaları, boşanma davaları, gayrimenkul davaları, kira davaları olmak üzere hukukun birçok alanında yanınızda oluyoruz. Yıldırım hukuk büroları çoğunlukla Bursa ilinde ve diğer ilçelerinde faaliyet göstermektedir.  Av. Erdem Özkan müvekkillerine en iyi hukuki desteği sunmak için çalışmalarını sürdürmektedir. Kendi çalışma alanına girmeyen konularda sizi konusunda uzman avukata yönlendirir. Müvekkilleriyle her zaman iletişim halinde olmayı tercih eder. Davanın hangi sürecinde olursanız olun birlikte çalışmanız ve vekalet çıkartmanız halinde her zaman avukatınıza ulaşmanız gerekmektedir.

yıldırım avukat

Yıldırım en iyi avukatları güncel kanuni ve yargı gelişmelerini titizlikle takip ederler. Profesyonel bir hukuki hizmet için müvekkillerinin sorununa odaklanarak en iyi çözümü sunarlar. Avukatınız öncelikle güvenilir biri olmalıdır. Eğer hukuki bir sorunla karşı karşıyasınız veya danışmanlık hizmetine ihtiyacınız bulunuyorsa size en iyi hukuki destek ve çözümleri sunmak için ofisimize bekliyoruz.

Yıldırım Avukat İletişim Bilgileri

Yıldırım Avukat Telefon Numarası: 0536 034 61 16

Yıldırım Avukat E-Posta Adresi: info@avukaterdemozkan.com

Mesai Saatleri: Hafta İçi saat 09:00 ile 19:00 arasında bize telefon numaramızdan ulaşabilirsiniz. Acil ve mesai saati dışındaki randevu talepleri için whatsapp yoluyla mesaj göndermeniz gerekmektedir.

Yıldırım Avukat Ücreti

Yıldırım avukat ücreti, müvekkiliyle avukat arasında Bursa Barosu Avukatlık Asgari Ücret Tarifesine uygun şekilde davanın türüne göre serbestçe belirlenir. Avukat ücretlerine ilişkin tarife her yıl yenilenerek yayımlanmaktadır. Avukat işin önemi ve zorluğuna göre bir ücret belirler. Müvekkilinin ödeme durumuna göre belirlenen ücreti taksitle veya kredi kartıyla ödemesini kararlaştırabilir.

Yıldırım Avukatlık Hizmetleri

Avukat Erdem Özkan Hukuk Bürosu olarak yıldırım ilçesindeki müvekkillerimize başta ceza hukuku, boşanma davaları, nafaka davaları, velayet davaları, mal paylaşımı davası, kira davaları, iş hukuku davaları, arabuluculuk, miras davaları konularında detaylı ve kapsamlı bir avukatlık hizmeti vermekteyiz. Avukatlar çalıştıkları yerle sınırlandırılmamışlardır. Başka il ve ilçelerde görülen davalara serbestçe girebilmektedirler. Bursa adliyesi Türkiye’nin en büyük adliyelerinden biridir. Burada yargısal faaliyetler ve davalar oldukça yoğun bir şekilde görülmektedir. Yıldırım avukat ve yıldırım hukuk büroları Bursa geneline yoğunlaşarak hizmet vermektedirler.

Yıldırım Hukuk Bürosu Çalışma Biçimi

Yıldırım avukatı Erdem Özkan Hukuk Bürosu, belirli düzen ve çalışma biçimiyle hukuki hizmet vermektedir. Bu çalışma düzeni genel olarak ele alındığında aşağıdaki şekilde ifade edilebilir.

Müvekkilden hukuki boyuta ulaşmış sorunu tam olarak dinlenir.

Varsa delil ve belgeler yıldırım avukatı tarafından incelenir.

Müvekkilin haklarının en iyi korunması amaçlanarak ihtimaller avukat tarafından değerlendirilir.

Süreç avukat ile müvekkil arasında gizlilikle sürdürülür.

Müvekkil dilerse avukatın ofisinde yüzyüze konuşarak anlaşma sağlayabilir.

Avukat ile müvekkil anlaştığı takdirde müvekkilin noterlikten vekaletname düzenletmesi gerekmektedir. Vekaletname özel bir sebebe dayalı olarak düzenlenecekse avukat tarafından müvekkil bilgilendirilir.

Vekaletnamenin avukata ulaşmasının ardından yıldırım avukat çalışmalarına başlayarak en kısa sürede süreci başlatır.

Dava açıldıktan sonra müvekkil davasına ilişkin gelişmelerden haberdar edilir.

Yargılama tamamlandıktan sonra dava konusu bir icra işlemi gerektiriyorsa yıldırım avukat icra işlemlerini yürütür.

Bursa Yıldırım Ceza Avukatı

Yıldırım ceza avukatı uzun yıllardır bilgi ve tecrübesiyle müvekkillerine ceza davalarında avukatlık hizmeti vermektedir. Bursa’da bulunan Av. Erdem Özkan Hukuk Bürosu ceza hukukunun her aşamasında müvekkiline yardımcı olmayı amaçlar. Yıldırım ağır ceza avukatı Türk Ceza Kanunu ve Ceza Muhakemesi Kanunundaki maddelerden yola çıkarak müvekkiline savunmasını yapması için hukuki destek sunmaktadır. Yıldırım ceza avukatı polis ve savcının ifade alması sırasında, ceza mahkemesinde ve ağır ceza mahkemesinde görülen davalarda müvekkilini en iyi şekilde savunur ya da şikayetçi olması durumunda haklarını korur. Müvekkili cezaevinde tutuklu veya hükümlü ise onunla görüşerek süreci ilerletir.

Bursa Yıldırım Boşanma Avukatı

Yıldırım boşanma avukatı olarak çalışmalarını sürdüren Av. Erdem Özkan; boşanma hukuku, çekişmeli boşanma davası, anlaşmalı boşanma davası, mal paylaşımı davası, tedbir nafakası, iştirak nafakası, yoksulluk nafakası, velayet ve kişisel eşyaların temini alanlarında faaliyet göstermektedir. Boşanma davaları çoğu avukat tarafından yürütülebilecek gibi gözükse de teknik ve titiz bir çalışmayı gerektirmektedir. Boşanma davasının kesinleşmesi çekişmeli açıldığı takdirde kimi zaman 1.5-2 sene süreyi bulabilmektedir. Süreci en başından beri boşanma avukatı ile takip etmek müvekkil açısından oldukça fayda sağlayacaktır. Avukatın boşanma davası için talep ettiği ücret uzun süreli emeğinin karşılığı sonucudur.

Bursa Yıldırım Kira Avukatı

Kira hukuku davaları son yıllarda ülkemizde oldukça fazla artış göstermektedir. Kiracı ve kiraya veren arasında yaşanan uyuşmazlıklarda doğru zamanda doğru hamlenin yapılması oldukça önemlidir. Ülkemizde kiracının kanuna göre pek çok hakkı olduğu bilinse de kira ilişkisinde kiraya verenin haklı olarak tahliye edebileceği durumlar oldukça fazladır. Kiraya ilişkisine konu olan yer dükkan, konut, arsa, depo olabilir. Taraflar arasında kira ilişkisinde sorun yaşandığı takdirde yıldırım kira avukatı tarafından bilgilendirilmek büyük bir önem taşımaktadır. Av. Erdem Özkan Hukuk Bürosu olarak; kiracıya ihtarname gönderilmesi, taşınmazın tahliyesi, kira sözleşmesi hazırlanması, tahliye taahhüdü hazırlanması, kira sözleşmesinin revize edilmesi, kiracı tahliye davası, kira bedelinin yeniden belirlenmesi gibi konularda hukuki hizmet vermekteyiz.

Bursa Yıldırım Miras Avukatı

Yıldırım miras avukatı, miras hukuku ve miras davaları alanında çalışmalarını sürdürmektedir. Hukuk büromuz miras hukuku alanında müvekkillerine her türlü desteği sağlamaktadır. Yıldırım miras avukatı miras bırakanın ölmesiyle başlayan süreci başından sonuna kadar takip etmektedir. Daha öncesinde muris muvazaası yapıldıysa mal kaçırmayı eski haline getirmek için hukuki desteği sağlar. Miras konusunda anlaşmazlık yaşamanız halinde mirasçısı olduğunuz taşınmazların satışı mahkeme yoluyla yapılır.

Bursa Yıldırım İş Hukuku Avukatı

İş hukuku alanında doğan uyuşmazlıkların çözülmesi yıldırım iş hukuku avukatı tarafından yürütülen çalışma ile gerçekleşmektedir. İşçinin işten ayrılma süreci iş davalarının seyrini belirlemektedir. Bu nedenle işten ayrılma düşüncesi olanlar öncelikle iş hukuku avukatı ile görüşmeli ve fikir almalıdırlar. İş davasına konu alacaklarda dava açılmadan önce işverenle arabuluculuk görüşmesi yapılması kanunen zorunludur. Yıldırım İş Hukuku Avukatı hakedilen ücret veya tazminat bakımından sizin için en iyi anlaşmayı yapmaya çalışır. İş davaları ortalama 1.5-2 yıllık sürede kesinleşmektedir. Çoğunlukla davayı açan kişinin hakettiği tazminatı alması bu süre sonunda olmaktadır. Kıdem Tazminatı, İhbar Tazminatı, Kötüniyet tazminatı Fazla mesai alacağı, resmi ve dini bayram çalışmalarına ait ücretler, yıllık izin ücretleri, işe iade vb. gibi sebeplerle iş mahkemesinde dava açılabilir.

Bursa Yıldırım Arabulucu Avukat

Arabulucu tarafları bir araya getirerek husumet bulunan konu hakkında çözüme ulaştırma amacıyla görüşmeler yapar. Arabuluculuk görüşmelerinde yıldırım arabulucu avukat ile toplantılara katıldığı takdirde çok kısa bir süre içerisinde sonuç sağlayabilmektedir. Arabuluculuk davaya göre oldukça hızlı sonuçlanan bir yöntemdir. Arabuluculukta tarafların anlaşması tıpkı bir mahkeme kararı gibi sonuç doğurmaktadır. Taraflar arabulucunun düzenlediği ilk toplantıda anlaşmak zorunda değildir. Birden fazla toplantı düzenlenerek taraflar anlaşmaya davet edilebilir. Arabuluculuk sürecine katılmayan taraf açılan davada haklı bile olsa yargılama giderlerinden sorumlu tutulmaktadır. yıldırım arabulucu avukat tarafından sürdürülen görüşmeler olumsuz sonuçlandığı takdirde dava açmak gerekmektedir. Arabuluculuk ücreti taraflarca serbest kararlaştırılarak ödenir. Taraflar arabulucuda anlaşamadığı takdirde zorunlu arabuluculuk kapsamında bir başvuru yapıldıysa arabulucu ücreti devlet tarafından karşılanmaktadır. Av. Erdem Özkan’ın arabuluculuk görüşmelerinize sizin yerinize katılarak hakkınızı savunmasını istiyorsanız bize ulaşabilirsiniz.

Bursa Yıldırım İcra Avukatı

İcra ve İflas Hukuku, borçluların borçlarını yerine getirmemesi durumunda alacaklıların başvurabileceği takip yollarını gösteren bir hukuk alanıdır. Alacağın tahsili için birçok farklı yöntem olup icra ve iflas kanunu çerçevesinde ve devletin gözetiminde icra memurları aracılığıyla yürütülür. Avukat Erdem Özkan Hukuk Bürosu; İcra ve İflas Hukuku alanında hızlı, etkili ve sonuç odaklı bir hizmet sunmaktadır. Müvekkillerinin alacaklarını en az masrafla tahsil etmeyi amaçlayan yıldırım icra avukatı, icra takibinden kaynaklanan itirazın iptali, itirazın kaldırılması, istihkak davası, ihalenin feshi davası, kıymet takdirine itiraz, tasarrufun iptali gibi icra iflas kanunundan kaynaklanan davalarda avukatlık hizmeti vermektedir. Borçlunun mallarına haciz koyarak satışının sağlanması, çek ve senet takibi yapılması, borçlunun maaşına haciz konulması gibi konularda müvekkilimizin hakkını en hızlı şekilde elde etmesi için çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

Bursa Yıldırım Acil Avukat

İçinde bulunduğunuz durum ve şartlar acil avukat desteği gerektirebilir. Yıldırım acil avukat yedi gün yirmi dört saat acele hukuki destek taleplerine yanıt vermektedir. Kanunen süreli işlerde böyle bir hukuki destek talebi olabileceği gibi ceza davasına ilişkin yakalama, gözaltı, tutuklama gibi nedenlerle de yıldırım acil avukata ulaşabilirsiniz. Yıldırım acil avukat bizzat bulunduğunuz yere gelerek ifadenize katılır. İfadenin alınacağı yer cumhuriyet savcılığı, polis merkezi veya jandarma karakolu olabilir. Olayın detaylarının avukata telefonda ayrıntılı şekilde anlatılması gerekmektedir. Savcının şüpheliyi mevcutlu olarak tutuklanmaya sevk etmesi halinde hızlı bir savunma hazırlanması için yıldırım acil avukattan hukuki destek alınmalıdır. Süreli istinaf ve temyiz dilekçelerinizin hazırlanması veya herhangi bir dilekçe yazılması için yıldırım acil avukata ulaşabilirsiniz. Avukat kendisi müsait olmadığı durumda alanında uzman kişilerce sizin hukuki destek almanıza yardımcı olmaktadır. Hayati ve acil konularda avukatınızı iyi seçmelisiniz, baronun size avukat atayacağı durumlar kanunla sınırlıdır. Görevlendirme ile atanan avukat görevinin gerektirdiği işlemler dışında bir şey yapmak zorunda değildir. Bu yüzden özellikle ceza davalarında sizin seçeceğiniz avukatınız ile çalışmanız önemlidir.